Tema: Re: Parekomenduokite knygu, prasau.
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-08-10 20:50:32
"Palaidokit mane po plintusu".  Lietuviskai truputi kitaip speju vadinasi.
Bet jei nors kiek prisimenat tarybinius laikus - privaloma skaityt. Manau
kiekvienas daugiabutis ar kiemas turejo ten aprasyta bobute.

Gainenas ir Prathetas "Good omens". Kas skaite bet ka apie Demjena ir
Antikrista, tikrai idomi altrnatyvi versija.

"Trolis"  wrote in message news:k03hb7$876$1@trimpas.omnitel.net...

Parasyk ir pats ka nors ta tema.