Tema: Re: OT: thebookdepository.com
Autorius: Toxis
Data: 2012-05-21 16:25:22
man viena knyga ejo apie menesi, o gal ir menesi su gabalu, po 3 savaiciu
(ar koks ten yra ju pristatymo termino galas, parasiau jiems, atsiunte
naujai, dar po poros saviciu gavau ir pirmaja.. su mano adresu tik uzrasyta
berods luxembourg ar lichtenstein :) patikrinau, as gerai ivedes buvau
norejau knyga grazint atgal, bet lietuvaiciai paprase nemazai pinigu uz
siuntima (kazkas panashaus, kiek ir knygos kaina:), tai sakiau nafyk

"DK"  wrote in message news:jp50jj$97c$1@trimpas.omnitel.net...

Klausimas,
gal kazkas is ju pastoviai siunciates ka nors? Kazkada kai uzmaciau
linka (aciu Toxiui), pirkau keleta knygu is ju, ir uzstrigo, kad
atkeliavo labai operatyviai (bet nepamenu kas Lietuvoje pristate). Si
karta uzsipirkau, ir jau laukiu antra savaite, o trackinge matau tik,
kad "shiped".