Tema: Re: Kindle - ar jailbreakint?
Autorius: Toxis
Data: 2011-12-27 18:57:12
bendra suma tokia:
Item Subtotal:  $109.00
Shipping & Handling:  $20.98
Total Before Tax:  $129.98
Import Fees Deposit:  $27.30
Shipment Total:  $157.28
Paid by Visa:  $157.28

kolkas nejamiau deklo su lepachkia, bo shitas skirtas betatestui - jei
patiks - imsiu antra (ir kartu su juo jei pamatysiu, kad truksta man jos -
dekla ir lempa:)

del rutinimo supratau, dekui visiems!

"qq"  wrote in message news:jdcb9p$lbb$1@trimpas.omnitel.net...

Jei ne paslaptis, is kur buvo uzsakytas, ir kiek galutinai kainavo (su
mokesciais ir t.t.)? Nes neapsisprendziu, ar perkt ar laukt kol kas nors is
pazystamu i status vaziuos.

O del jailbeako, tai ten nieko sudetingo. Bent jau as savo tevo Kindle 3
nulauziau, ir suintaliavau coolreaderi, sachmatus. Instrukciajs cia emiau:
http://www.the-ebook.ru/forum/viewforum.php?f=37 (rusiskai).
Kaip veikia, nezinau, nes tevas nesinaudoja. Uztenka ka randa flibusta.net
(ten galima .mobi formata pasirinkti, rusiskai knygos, bet kazkiek yra ir
kitom kalbom). Arba as konvertuoju per koki nors
http://ebook.online-convert.com/convert-to-mobi, arba nusiunciu jam i
....@free.kindle.com ir subjecte parasau "convert". Tai jei normalus koks
pdf's, tai dazniausiai normaliai gaunasi (ir man nereikia pas ji vaziuot).
Bet jei daug reikia konvertuot, tai turbut Calibre geriausia bus.

"Toxis@phaun" <fake@fakeemail.com> para¨e naujienu
prane¨ime:almarsoft.5040593152308628991@news.omnitel.net...