Tema: Re: gal kas galvoja parduot knygu skaitykle e ink ekranu?
Autorius: Ramaas
Data: 2011-11-10 10:22:27
Nu tai ko tylit "šiknas suraukę", kai žmogus klausė?
Prabilot tik kai aš parašiau.

R.

"golfietis"  parašė naujienų news:j9g0h1$bo4$1@trimpas.omnitel.net...

Bet kokiu glushium reikia but, jei tokias nesamones atsakinet
zmogui,kuris pats pirko, ir gavo per 3 dienas ta Kindla. Oficialiai is
amazon.com?

Ar rasai tik tam, kad rasyt?

golfietis