Tema: Re: Kur perkat knygas online ?
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2011-05-09 12:05:34
na, kai kazhkada pirkau ish co.uk ir dar veike trakingas, vistiek rode, kad
ish vokietijos jos pas man judet pradejo:)
shiaip, skirtumo nera, zhiuri kur pigiau knygos ir ar shippingas
(bookdepository nemokamas... tiesa com kazhkodel pigesnes knygos nei co.uk:)
beja pirmas 3 knygas gavau (is penkiu uzsakytu pries 2 savaites) shiandien..
ish co.uk _berods_ greichiau susisukdavo, arba tiesiog sutapimas:)