Tema: Re: Čekis - ka pirkt
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-03-07 11:32:08
Knygynas rusiskas - ozon'as.Fantastika ok - kaip ir bus ka pasirinkti. Dar
idomu butu kazka realesnio paskaitinet.

"Toxis@ze_yval_place"  wrote in message

kokiam knigynui (rusishkam ar lietuvishkam?:)
Ish lietuvishku/rusishku galiu rekomenduot:
eridano ishleistas "383  Aleksej Pechov - MANTIKOROS ŽENKLAS (1)
384  Aleksej Pechov - MANTIKOROS ŽENKLAS (2)" - kazhkas chia labai keike
pati autoriu, nezhinau kaip kiti jo veikalai, bet shitas yra tikrai
nerealus - kaip ash ji kazhkada anshchiua buvau ivardintas tai kas gautusi
jei tris mushkietininkus praskiestum lasheliu mistikos ir magijos (tik
prieskoniu) gerai suplaktum ir nukoshtum per merliu visus mushkietininkus:).
Knyga prasideda letai ir pradzhioje net sakychiau sunkiai skaitosi, bet
kazhkiek perlauzhus neimanoma padet i shali.. Pasaka!

Jei yra rusishkai, tikrai siulychiau aukshchiau rekomenduota Robin Hob
farseer trilogija - pirma knyga shiek tiek skystoka, bet nebloga, antros dvi
labai galingos!

Jei yra rusishkai labiausiai rekomenduoju patrick rothfuss - name of the
wind (antra dalis jau laukia manes pashte, lapelis net degina galine
kishene:) - edit - yra!
http://blog.patrickrothfuss.com/wp-content/uploads/2010/07/Russian-book-006.jpg
nekreipti demesio i paveiksliuka, jis absoliuchiai ne i tema, ten nera jokiu
drakonu ir magu 'per se' - tai labai stiprus ir juodai itraukiantis sukiai
apibudinamos fantasy (lyg noretusi sakyt, kad tai tolkieno lygio high
fantasy, bet tuo tarpu tai vietomis labai coock-ishkas tamsokas ir
'gyvenimishkas' fantasy) - velgi, labai sunki ir ilgoka pradzhia, o paskui
neimanoma padet is shona - literaly!

Jei neskaitei, galima bandyt siulyt Gleno Cook'o juodaja gvardija (pirmas
tris knygas) - bet ji labai specifishka - man tai vienos ish geriausiu
fantasy knygu, daug kam nepatinka..
O! jei neskaitei
http://www.skaityta.lt/entry/get/terry-pratchett-mazieji-laisvunai-
http://namams.pirkinternete.lt/parduotuve/s3c318i59912/Knygos/Vaiku_ir_jaunimo_literatura/Skrybele,_pilna_dangaus._Viena_Ploksciojo_pasaulio_istoriju
(shito dar neskaichiau pats) - labai vaikishkos, bet labai smagios pratcheto
knygutes - taip vertimas kvailokas (zhinau, kad verteja gavus apdovanojima
buten uzh laisvunu vertima, bet mano supratimu ji per daug lietuvino viska)

Geimano Koralaina ir zhvaigzhdzhiu dulkes yra ishverstos lietuvishkai,
koralainos dar neskaichiau, bet zhvaigzhdzhiu dulkes - pasakishkas dalykas:)

kolkas tiek