Tema: Re: Q: Kindle?
Autorius: valio
Data: 2010-11-18 16:30:44
 o padaryt su wifi galima daug ką, naršyt pvz internete (nespalvotai aišku).
Knygas įkeliamos per usb laidą.

čia labai aiškiai pasakoja: http://www.youtube.com/watch?v=VYtuk98vuMg

"Paparaciz" <bar@foo.lt> wrote in message
gerb. John Smith ˛inuteje <ic0pbu$fpc$1@trimpas.omnitel.net> sumislijai:

>Ar Lietuvoje imanoma nusipirkt sita daikta? gal kas naudojaties kokie
>ispudziai?
>mane domina variantas uz 139$
>http://www.amazon.com/dp/B002Y27P3M/?tag=gocous-20&hvadid=5729553437&ref=pd_sl_1bgvsqhhus_e
>
>ka ten su tuo wife galima padaryt apart kad nusipirkt knyga is amazon'o?
>
>gal yra kokiu geresniu alternatyvu?
>

>kadangi ebooko niekad neturejau tai labai  nemuskit :)
>
>ACIU

ka tik ikeliau ruosta review ;)

del pacio isigijimo- imho lietuvoj nera, pirkau tiesiai per amazon.com

del wifi kaip rasiau- yra primityvus browseris, taciau tik jo pasizaidimu
viskas ir baigesi man.

o siaip seku tas nemokamas amazon'o knygas. kompe spaudziu buy, gryztu namo,
isijungiu kindle'e wifi
ir jos atsisiunciamos. plius esu uzsiprenumeraves 2 zurnalus tai irgi
patogiai suvaziuoja per wifi.
tiesos delei keleta kartu bandziau ant tu zurnalu daryti download to pc tai
niekaip neveike- ismeta
prisijungimo langa, suvedu slaptazodi, vel ismeta login langa. taip gaunasi
kad be wifi as turbut ju
ir negauciau...

--
Paparaciz