Tema: Re: ishsiparduodu:)
Autorius: Toxis
Data: 2010-11-01 13:12:58

"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message
news:ialn6a$tbn$1@trimpas.omnitel.net...
> Nelikkvidus stumi, a ne?

he, man tiesa pasakius labai patiko visi jie, toks labai lengvas vakarinis
skaitalas:)

> Ant ribos jis man labai - toks biski labiau Indiana Dzonsas, o ne
> fantastika, kiek suprantu.

na je, ten labiau action-adventure, nei fantastika.. na, jei samokslo
teoriju nevadint fantastika:)

>Labiau Loginovo stiliaus fantastika patinka - man nebutina, kad butu
>privelta realybes faktu itikinamumui - idomiau kai autorius ant nuo nulio
>sukurtos platformos dirba ir savo idejas stumia. Kazka tokio gal turi?

Rothfusso, name of the wind, ale shito neparduotdu:) ir wheel of time, tik
pirma reikia kazhkaip ish druzhiko atsijamt:)..
O, zhinau (katik nubegau ir ilgai sedejau prie savo knygu lentynos:) - du
variantai - ambero princu visos lietuvishkos dalys:
125  Roger Zelazny - DEVYNI AMBERO PRINCAI
126  Roger Zelazny - AVALONO GINKLAI
131  Roger Zelazny - VIENARAGIO ŽENKLAS
132  Roger Zelazny - OBERONO RANKA
134  Roger Zelazny - CHAOSO RŪMAI

tokia tikrai unikali fantastika,

arba:
322  Sergej Lukjanenko - ŠALČIO KRANTAI
323  Sergej Lukjanenko - PRIEŠ RYTĄ

nepasakychiau, kad kazhkas uber stebuklingo, bet kaip visada lukjanenko
skaitosi smagiai, mintys jo idomios..

O! jei shiandien nepajams, tada geimano ir pratchetto good omens:)