Tema: Re: baisinis chiuvo darbas
Autorius: Toxis
Data: 2010-10-13 19:27:19
ruoshiames deshimtos klases lietuviu egzaminui ir renkam informacija? ar
shiaip esame riboto suvokimo ir net pasiguglint negalime?:)
ka duoda fantasitika? Na pagalvojam, zhmonijai ji dave mobiliuosius
telefonus, slankiojanchias duris (maximos), touch screen-ai,
google goggles(+translator), elektroniniai zhiuronai, robotai, automatishkai
susileidzhiantys vaistu dispenceriai, plasma cutteriai ir chia tik keli
 dalykai kurie staigiai ateina I galva, ju yra daug, daug daugiau. Ka dave
zhmonijai meiles romanai ishskyrus radzhi?
Jinai ne be reikalo vadinasi _moksline_ fantastika. Nemazha dalis
fantastikos, tai tiesiog I romanus ipintos mokslines idejos, kurios kol
kas butu ishjuoktos kolegu. Kad ir Dogsono atvejis (alisa tebuvo
literaturinis papildomu matematiniu dimensiju parodymas)
O jei kalbet apie apie nematerialius dalykus - fantstika (plachiaja prasme)
gali but tas pats istorinis romanas tik su fantastiniais
elementais (alternative history), ar tas pats meiles romanas, ar ekonominis,
at utopinis (tas pats 1984, ar vonneguto romanai).
Ji gali gvildent begale socialiniu, religiniu, rasiniu problemu
ishlaisvindama kureja nuo galimo persekiojimo, grasinimu, ar kaltinimu. Juk
jei
rashai apie Kentauro alfoje egzistuojanchia teokratine visuomene kishanchia
savo moteris I juodus celofaninius maishus, o uzh ishprievartavima
apkaltinama ta pati moteris - tai tik ishgalvota situacija, ir jokios
vidurio rytu shalies niekas niekuo nekaltina:)

Imho zhmones kurie chronishkai nemegsta fantasitikos, arba jos tiesiog
neskaite ir isivaizduoja, kad tai yra kazhkas gedingo,
arba tai yra tiesiog labai ribota asmenybe nesugebanti net realiam gyvenime
uzhduot kas butu jeigu, klausimu