Tema: Re: LT Knygu konvertavimas is pdf, doc i prc, mobi
Autorius: Ramaas
Data: 2010-09-23 15:13:15
Nu gerai, skaityt knygas vienas malonumas akys visai nepavargsta, akumas nelaiko
mėnesio bet užtenka jai po knyga per diena perskaitai. Krovimas nuvylė ale jau pripratau
iš USB kraut ~9h reik. Telefonas veikia geriau nei tikėjausi gerai girdisi ir mane gerai
girdi skamba garsiai nėr tik melodijų pasirinkimo . Radijas veikia neblogai gaudo stotis
tik nemoku jų išsaugot nes kinietiško rasto nesuprantu. Mp3 grotuvas nuvylė mane kai nori
paleist vardini albumą o jis leidžia arba visu belekaip išmėtytų albumu dainas imt arba turi
ranka po viena daina pasileist.
Vienas didelis minusas kurio niekaip daba neįsprendžiu tai ekrano užrakinimas kas 2 minutes,
nepadeda ir meniu nustatymas ant ilgesnio laiko vis tiek 2 minutes pratiksi ir užsimeta nuotrauka
išjungdamas skaitytuvo valdymą kol vėl neatrakinsi vieno mygtuko paspaudimu.
Dar tokia baime yra kai knyga skaitai ir reik puslapi perjungt, kad tas mygtukas nesusidėvėtu
kaip mobilkei būna nuo dažno spaudymo.
Daba laukiu programinio atnaujinimo naujausio, kada testuotojai baigs testuot ir leis rastas klaidas
pataisyt.
R.

"mindE" <someone@microsoft.lt> parašė naujienų news:i7did6$s1p$1@trimpas.omnitel.net...