Tema: Re: e-book skaitytuvas
Autorius: Lotuliukas
Data: 2010-06-12 13:00:54
Zmona turi Cooler, pirkta LT. Kadangi jinai skaito grozines knygas, tai
uztenka, pdf skaito normaliai (cia buvo pagrindinis reikalavimas), tiesa,
manau su paveiksliukais butu problemu.
Trukumai: kol neatsinaujinom operacines sistemos, tai strigo gana normaliai,
dabar naujesne versija, tai kimba laabai retai, daugiau gal jei labai
didelis failas atsidarineja, o siaip daugiau problemu nekyla.
Skaito gana daug ir kasdiena, baterijai neturi dideliu priekaistu, nelabai
zinom su kuo palyginti, bet krauna kazkur karta apie savaite, arba siaip,
kai kur nors isvaziuoja tiesiog palieka krautis, pilnai nelabai
iskraudineja, tai kiek ten laiko nelabai ir aisku. Tiesa, buvo pora klausimu
del baterijos pakrovimo, tai paskambinus pardavejui liepe rasyti tiesiai
gamintojui, tad jei kokia beda, nezinia kaip cia butu.
Is principo, vien tik grozinei literaturai, Coolerio pilnai uztenka, bet jei
kazkokia specializuota literatura, tai tikrai neimtume sito. Privalumas:
gana lengvas ir ekrano dydis pats tas zmonai :) Nu ir kad spalvotu yra :)))
Apskritai sake, kad skaitytuvas jai vienas is naudingiausiu siu laiku
isradimu :) Nezinau, as tiek  neskaitau :)