Tema: Re: kur ant LT pirkti knygas?
Autorius: Kestas
Data: 2010-05-07 10:30:16
> paklausk buhalterės ir tiekimo skyriaus, kuriems pirkiti lietuvoje yra 10x
> paprasčiau, nei iš internetinių užsienio parduotuvių...

kriso.lt yra internetinė užsienio parduotuvė, tik su ofisiuku Lietuvoje. šiaip aš nieko prieš lietuviškus buhalterius, - bent jau įmonės turi palaikyti vietinį verslą, nes paprastiems žmonėms kuo toliau, tuo mažiau yra priežasčių, kodėl kažkas, iškyrus valgį, turėtų būti perkama čia, o ne gerokai pigiau internetu iš užsienio ;) be to, kas tas užsienis, kai kalbama apie ES. sąlyginiai dalykai