Tema: Re: A.Karalius - Sekmes instinktas
Autorius: svyt
Data: 2010-07-19 17:34:44
kai yra ekonominis pakilimas, dauguma kazkodel mano kad tai amzina, kai
dabar krize, vel visi mano kad tai ilgam. europoj jau senai bqaiges krize,
gal pasikeitus valdziai baigsis ir pasmus, o jau darbai, kas dirba su
europa, rusija pajudejo, tad jei liks neemigravusiu, ekonomika siek tiek
atsigaus ir pas mus.

--
vyt/ /