Tema: Re: Colin Wilson - voru pasaulis
Autorius: DoT
Data: 2010-02-12 19:31:03
On 2010.02.12 13:24, crow wrote:
> Sveiki,
>
> turiu klausima, kurie perskaite ir zino kaip tiksliai reikia skaityti voru
> pasaulio seriija? Yra 6 knygos voru pasaulio kurias isleido eridanas, tada
> dar 9 knygu serija, bet ji kaip ir atskira nuo tos eridano leistos. Kuria
> pirmiau skaityti? Beto ar eridanas leidime nepadares klaidu ir nesukeite
> knygu serijos eiliskumo, nes kazkaip pagal angliskus pavadinimus man ten
> nelabai sutampa :(
>
> DEkui is anksto, kas atrasys "kaip, kas, kur"!

Skaityt reiktu eilės tvarka:
Dykuma
Bokštas
Delta
Raganių
----
CITADELĖ
Vorų pasaulio serija
1. BELAISVĖ (Colin Wilson, Net Prickley)
2. DEMONAS (Colin Wilson, Net Prickley)
3. ŽYGIS (Colin Wilson, Jasper Crime)
4. SALA (Colin Wilson, Shirley Rhain)
5. KERŠYTOJAS (Colin Wilson, Shirley Rhain)
6. AUKURAS (Colin Wilson, Shirley Rhain)
7. KELIONĖ (Colin Wilson, Camley Bright)
8. ŠAMANAS (Colin Wilson, Norman Seamon)
9. VIENUOLYNAS (Colin Wilson, Norman Seamon)

Rekomenduoju bet tas 4 pirmąsias pavartyt.