Tema: Re: Lietuvoje stabdoma žurnalo „Scientific American” leidyba
Autorius: RaR
Data: 2008-11-18 15:05:14
Na, man tas projektas iš pat pradžių atrodė gana avantiūtistiškas. Su Lietuvos dydžio ir kokybės rinka sunku tokiam žurnalui išsilaikyti. Reikėjo būtinai kokią nors paramą užsitikrinti. Bėda, kad pas mus dėl menko aukštųjų technologijų įmonių skaičiaus (o ir aplamai bent kiek didesnės pramoninės gamybos nebuvimo) nėra pakankamai nei mecenatų nei pirkėjų. Kokioje Šveicarijoje ar Puerto Rike, kur veikia dešimtys vien biofarmacinių įmonių ir jose dirba šimtai tūkstančių žmonių nebūtų tokių problemų.