Tema: Re: Naudotų knygų knygynas
Autorius: Simas J
Data: 2008-11-14 17:07:39
OHO! Tikrai nesitikėjau tokio atsakymų lavinos! Dėkui visiems.

Keisčiausia, kad iš visų paminėtų knygynų net trys yra visai netoli
prie manęs - gyvenu prie šilo tilto, tik žirmūnų pusėje, tad tiek
knygynas antakalnyje, tiek "Minske", tiek ir Maximoje man yra visai po
ranka. Dar kartą visiems labai ačiū už vertingą informaciją!!!

Simas.