Tema: Re: Reikia patarimo del PDF
Autorius: Dautarte
Data: 2010-01-10 19:56:44
Tie PDF, kur neleidzia, tai dazniausiai yra padaryti nei doc, o is jpg ir
pan. paveiksliuku. Tokiais atvejais tai tik OCR padetu istraukti teksta.
Iseitis:
- arba kiap parase saira, nors lengva apeiti,
- arba is doc puslapiu daryti jpg ar pan. paveiksliukus ir is ju daryti pdf
(nors tai ir budas tipo kaire koja pro desine ausi).