Tema: Re: Kokios naujienos iš Snoro?
Autorius: Saulius
Data: 2011-12-30 08:17:14
On 2011.12.29 17:43, -[antanas]-@UK wrote:
> Turiu Pirkimo išsimokėtinai kortelę. Kaip dabar su paskolos grąžinimu?
> Rašiau į Snorą e-mail, bet atsakymo nesulaukiau.

   O internetą pasiskaityti? Pavyzdžiui,
http://www.lzinios.lt/m/Ekonomika/Pinigai/Snoro-klientai-vel-gali-grazinti-paskolas
..

   Iš kitos pusės man "įtartinai" skamba tavo užvadinta "pirkimo
išsimokėtinai kortelė". Ar tik nebus tai Snoro lizingo kokia nors
Saulėgraža ar kaip ten jos buvo (buvo kadaise ir man į paštą pora kartų
atsiuntę). Tai Snoro lizingas yra atskira kontora (kur Snoras tik
savininkas buvo), ir ji operuoja savarankiškai. Kad mokėti įmokas jam,
jie turėjo sąskaitas įvairiuose bankuose (SEB, Swedbank), ir praktiškai
visada buvo galima ten dengti (jie dėl Snoro bankroto sustabdyti buvo
labai trumpam). Irgi reiktų internete kažkur pasiskaityti - jie skelbėsi
tas sąskaitas.

   Iki,
   Saulius