Tema: Re: Kaip pigiai pervesti lėšas į RUS?
Autorius: Gintas
Data: 2011-09-14 23:56:23
nu ir ka tas Paypal sugeba? Tau nekainuotu, taciau rusui ikristu keleta procentu maziau, nei tu pervedei. Nenuostabu, kad pingu gavejas , kai sumos didesnes nebenori to Paypal. Pvz vokieciui man pervedus i Paypal 400 eur, i mano saskaita ikrenta 2,9 proc maziau, kas sudaro apie 12 eur, arba apie 41lita. O jei pervestu 1000? . O paskui as dar prarandu pervesdamas tuos pinigus i kreditines saskaita. Vieni nuostoliai tas Paypal, jei esi gavejas :)