Tema: Re: Pirkciau paypal 80 GBP arba ekv. kita valiuta
Autorius: Caponi
Data: 2010-11-24 15:52:37
Uz tai, kad nesinaudoji kreditu ir nemoki procentu uz kortele Swedbankas nuo
spalio men pradejo lupt po 4 Lt i menesi. Jei kreiditu naudojiesi, tada sis
mokestis netaikomas.
Lygiai taip pat kaip Vytook's as jiem irgi savo kreditke atidaviau, nes cia
jau grynai principo reikalas nemoket uz tai, kuo nesinaudoji...

Caponi