Tema: Re: Tarptautinis pavedimas - kiek nuskaiciuos gaunantis bankas
Autorius: Gintas
Data: 2010-10-30 00:50:51
jei labai reikia uz litra kuklios degtines padarysiu tau pavedima, pas drauge vokietijoje, saskaitoje, yra dar mano pinigeliu. Parasyk, jei bereikia i---- manosoftas eta gmail com

P.S Vokietis apsigauna todel, kad jis  istikines,  kad vokiskame ebajuje, dalyvauje tik turintys vokiska Paypal. Tokiu atveju, itariu, ikrenta teisingesne suma. Suprantu as ta vokieti-parduoda koki nieknieki uz pora eura, as jam pervedu par Paypal, ikrenta jam realiai dar  ketvirtadaliu maziau. Pyksta:) Taciau ir man juk tas pats, taciau as tai  nuryju-esu lietuvis, o dalyvauju vokiskame ebajuje,  tad susitaikau..........

 Dar bejeris is realaus nutikimo. Bunant pas vokeitis , pasiimti brangaus daikto, pirkto per ebay, as jo pasiteiravau, ka dar jis turi parduoti. Isgirdes pasiulau 10 proc mazesne kaina, nei jis norejo Sofort Kaufen. Motyvavau tai tuo, kad jis vistiek panasiai sumokes komisinius ebajui, tad tipo duodu is principo jam ta pati, nes nereikes moket ebajui.  Vokietis nustebo. Pasirodo jie ten tik tiki savo valdzia, kad kiek isstato saskaita , tiek jie ja apmoka nesimuistydami. Tipo: manes vokiecio, vokiska valdzia neapgaus.  Reziume-kiek ikrenta, jie labai stebi, o kiek is ju atima komisiniu-net nenutuokia, del to pasitikejimo :)