Tema: Re: USD
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2010-10-26 21:16:11
Turėjau kokią tais užsienietišką kortelę, kuri išvis daugumoj LT
bankomatų bandydavo veikti, bet užlūždavo su panašiais pranešimais. Tik
Parex normaliai veikė.

Dar gali būti ne limitas, o kortelė blokuota.

Snoro USD gal pačiam banke esančiam bankomate paieškok, kažkaip abejoju,
ar jie į kiekvieną gatvės bankomatą USD krauna. Gali ir bet kokio banko
kasininkė vietoj bankomato nuskaičiuot, bet tada gali brangiau ir
kainuoti, ir limitas gali skirtis.