Tema: Re: trecios pakopos pensijos
Autorius: Soros
Data: 2010-10-12 10:12:40
tuomet imi paskola ir imi ka gali paimti ir gauni inasus i banka, nes su
maza suma nieko nepaimsi.
Imi zeme, buta (veliau gali nuomot), garaza ar ka sugalvoji ir kiek turi
ilgalaikiu licnu.
Pries pencija parduodi ir dedi ilndeli, kuri mazini pagal poreikius.

Jei netinka tada fondai/akcijos, bet su mazais inasais bus dideli mokesciai
dar rizika, nors gal ir cia yra perspektyvos.