Tema: Re: RIP nemokamai EGO kortelei :(
Autorius: VidmantasM
Data: 2010-06-16 21:21:13
As irgi buvau ispetas, kad mano Ego kortele nebebus pratesta nemokamai.. Ji
yra uzkabinta ant paypal, tad noriu paklaust kas bande, per kiek laiko
pinigai is paypal ikrenta i swedbanka? Nes pries baigiantis jos galiojimui,
noreciau issitraukt pinigus, o tai vel imt nauja kortele, moket babkes,
pririsinet...

"rl" <ask@me.for> parase naujienu news:hv73jn$f5m$1@trimpas.omnitel.net...