Tema: Re: webmoney Ar patikima ?
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-04-08 14:29:52
    Patikima tik tokios sistemos kaip Webmoney ar E-Gold man nepatinka nes uz kiekviena pervedima kazoki % sau paiminineja, o ir i ten kad padeti pinigu ner taip paprasta, yra firmele lietuvoj kuri tai daro bet irgi uz tai ima savo %, zodziu lieki kelis kart nubuozintas po keliu pervedimu vis atskaitant %, rekomenduociau jau geriau PayPal...

    Karta su E-Gold teko pyktis kai jie ne is niekur nieko paeme ir mano accounta uzblokavo, nors nieko nelegalaus nedariau bet skaito mes negalime patikrinti ar jus realus asmuo ar cia kokias tai maxinacijas kazkas daro, tai pasiule jei as apmoku atsiust mano fiziniu adresu laiska ir kad as confirminciau kazkoki koda, kad as realiai egzsistuoju patvirtint, tai po to as juos tiesiog aprekiau laiske, kad kas mes jiem esam, ne kokioj tai Afrikoj gyvenam o Europos Sajunga ir dar net ir NATO priklausom, o jie cia patikrint nesugeba, na ir nuo tada nustojau jais naudotis, patikima, bet nerekomenduociau, webmoney gal taip nepasielgs bet mokesi tikrai brangiau per tokias sistemas nei kad per PayPal....