Tema: Re: nord lb Virtualioji
Autorius: Gintas
Data: 2009-12-17 18:58:50
taigi, kad issiemiau kortele, tikedamasis ja pasinaudot, taciau planams pasikeitus-nei ja naudojausi , nei ka :) Sutinku, kad tai neatleidzia manes nuo aptarnavimo mokescio-taciau prie ko cia delspinigiai uz tris metus-man neaisku, nes kaip rasoma sutartyje-bankas galejo nusirasyt pagrista suma nuo bet kurios mano saskaitos, esancios tame banke. Va, jei butu nusirase-iskart buciau atkreipes demesi ir uzdares ja. Tai gerai , kad paklausiau-neaisku kiek metu jie dar butu skaiciave tuos delspinigius....