Tema: Re: Parex - American Express - Paypal
Autorius: 70005
Data: 2009-07-29 22:29:05
"hdd.exe" <hdd_duomenu@atstatymas.lt> wrote in message news:h4juun$ro0$1@trimpas.omnitel.net...
> As turiu amexa,  veikia, tik patvirtinimo koda luzeriu banke pamaciau po
> savaites ar dvieju. Tipo rezervaciju nerodysim, o tik po patvirtinimo.
> Nei korteliu nei paskolu ten nepatariu imt, su paranoikais tartis neimanoma.

Pritariu, asilai.

Metus turėjau Amex Gold kortelę pas juos, neskaitant beveik 10 metų naudojamos Visa LAL. Rudenį pamėtėjo keletą akcijų naujiems Amex turėtojams, sumažinančių kortelės metinį mokestį nuo 150-200 Lt iki 50 ar tai 100. Paklausiau, ar man pasiūlymas negalioja, nes kitas abiejų akcijų sąlygas atitinku. Ne, negalioja. OK - kadangi ta kortelė man buvo vien dėl įvairių nuolaidų, šiaip daug nenaudojau, mokėti pilną metinį mokestį už antrus metus nepanorau. Ir šiaip, vis pasvarstydavau apie realiai naudingos Amex Platinum įsigijimą. Likus porai savaičių iki galiojimo pabaigos parašiau, kad nebepratęstų. Asilai jau kitą dieną užblokavo:/ Paklausus, kodėl nepalaukė iki apmokėto laiko pabaigos, rišliai atsakyti nepajėgė. Tiek to.

Po kokių trijų savaičių pasižiūrėjau, kad su kažkokia akcija vistiek galiu gauti tą kortą už 50 Lt. Ai, pasiimsiu vėl, pagalvojau, susitaupys šis tas sunkmečiu. Paprašiau vėl išduoti kortą (juolab kad i-banke vis dar rodė, kad turiu sutartį dėl Amex Gold) - o jie pareikalavo rašyti naują paraišką, su visais finansiniais pagrindimais. Mano statusas spėjo pasikeisti, dirbu savarankiškai, tai juos baisiai išgąsdino. Kelis mėnesius tąsėmės, kad bankas įsitikintų, jog verčiuosi sėkmingai, kol po eilinio termino paraiškos nagrinėjimui atidėjimo pasiunčiau juos nx.