Tema: Re: Paypal-pinigu grazinimas
Autorius: Lotuliukas
Data: 2009-05-11 18:16:28
Rašyk pačiam paypalui, yra berods net tokia skiltis, kur sprendžia
iškilusius ginčus tarp pirkėjo ir pardavėjo, tegul sprendžia disputą, dar
gali kreiptis į banką, kuriame turi kreditinę kortelę ir parašyti prašymą,
kad neteisėtai pasisavino pinigus, kiek man žinoma situacija tokia, kad
vokiečiai turi įrodyti, jog jie tau ar grąžino pinigus, ar išsiuntė prekę.
Būdų yra, man taip pavyko iš italų nuomos kompanijos susigrąžingi pinigų,
nes sukčiai nuskaitė pinigus, kad grąžinau mašiną tuščiu baku ir įbrėžta,
bet kadangi žinojau tuos galimus jų bajerius, jau grąžindamas mašiną liepiau
popieriuje pažymėti, jog atiduota tvarkingai ir t.t., bet va, vistiek
nuskaitė, kreipiausi į banką, ir po kiek laiko skirtumą grąžino, nepamenu
kiek ten laiko jau praėjo. Bet manau tavo atveju reikia kreiptis į patį
paypal'ą.