Tema: Re: Snoro meliama karv
Autorius: -Lameris-
Data: 2009-03-28 21:44:17
Aš ir nesakau, kad jie turi būti labdaros organizacijos. Bet kažkodėl
Swedbankas duoda kortelę ir gali metus ir du, ir penkis nenaudoti kredito
limito ir jo neanuliuos, o va Snoras anuliuoja. Tai kodėl aš turiu susidėti
su Snoru, jei Swedbanko sąlygos geresnės? Todėl ir pasiunčiau Snorą ant
trijų raidžių ir paskolą iš Swed paėmiau. Turiu teisę rinktis geresnį.