Tema: Re: apmokejimas
Autorius: Gintas
Data: 2009-01-20 11:11:34
Aplamai, jei pardavejas nurode toki apmokejimo buda, kaip PAYPAL-tai ebajus ir suskaiciuoja viska. Siaip svarbu atminti viena-jeigu tamsta kazka su pardaveju suderinai-nuolaida siuntimui, perkant kelias prekes, kita apmokejimo buda, bet pardavejas viso to NEPAKOREGAVO ebajuje-tai tie jusu susitarimai -niekiniai. Po kiek laiko jis gali saltu snukiu atidaryti disputa ir pradet saukti , kad neapmoki uz prekes. Nepades , netgi tavo nuorodos i laiskus ar dar ka........ Turejau toki atveji, kol pagaliau vokieciui dasuto is bene 7-to mano parasymo, kad pakoreguotu ebajuje! ( o tai vis rasydavo-mol mokek sutarta suma ir viskas, tuo tarpu ebajus state didesnes siuntimo islaidas ir aisku neleisdavo koreguoti man)