Tema: Re: Isejo
Autorius: Signalizacija
Data: 2013-06-04 18:29:43
Turguj ka dar bobutes suskele?
Su ta skraidykle praskraidyta ne viena valanda. O kada matosi paskutinis
valdymo judesys gana aiskiai matyti.
Ir aplamai zemejimas vyko ne virs KTT o sone, uzejimas nei leistis nei
praejimui virs tako daryti. Fyg suprasi, kas ten atsitiko.
Sparnas sveikas, tik smugio metu sulenkta desine konsole.

Siaip man labai patinka komentarai is serijos: as nieko nesuprantu apie
skraidykles bet manau .... :)