Tema: Re: Kodel Kairys nedalyvauja Rbull airrace?
Autorius: siGis
Data: 2010-03-08 22:22:48
http://www.alfa.lt/straipsnis/148660
– Kas galėtų jus priversti nutraukti savo karjerą?

– Sporto departamento valdininkų demonstruojamas abejingumas Lietuvos žmonių
laimėjimams. Atrodo taip, tarsi jie jaustųsi kaip privačioje įstaigoje. Net
ir po tokių mano viešai išsakytų žodžių nepakvietė manęs į sportininkų
pagerbimo vakarą, išbraukė mano pavardę iš olimpinių šakų atstovų vakaro
dalyvių sąrašo. Aš net esu laimėjęs „Red Bull Air Race“ pasaulio čempionato
pirmąjį lenktynių raundą. Tačiau aš negaliu savavališkai ten važiuoti ir
atstovauti Lietuvai, nedalyvausiu ir pasaulio Grand Prix etape, kuris vyks
Japonijoje... Nuvažiavęs juk nepasakysi, kad esi Jurgis iš Beržės kaimo.