Tema: Re: Kaip skraido prezidentai?
Autorius: siGis
Data: 2011-01-13 22:37:31
Neturiu jokio supratimo kaip organizuojami skrydziai, bet galiu
sisivaizduoti kad pirmu asmenu lektuvams galetu buti ypatingi tarptautiniai
susitarimai. Jie galetu tureti specialius identifikatorius. Aisku kad tokio
lektuvo niekas nenumusinetu ir tai butu visai patogu 'degantiems' reikalams
spresti. Idomu butu apie tai pasiskaityti is patikimesniu informacijos
saltiniu.

Kacinskio atveju visapusiskai suderintas, oficialus  vizitas buvo Tusko
vizitas i Chatyne. Buves apleistas aerodromas aprupintas papildoma iranga
uztikrinancia sauguma. Kacinskis skrido lyg ir saviveikliskai. Kazkiek
derinta matyt buvo. Numatytas nusileidimo aerodromas buvo visai kitas, bet
jau skrydzio metu nuspresta sutaupyti laiko.