Tema: Re: Kilometrazo patikrinimas
Autorius: Tomas
Data: 2021-04-03 17:26:20
Tai niekas nieko ir nesako. Yra gerai padarytų motorų, yra blogai
padarytų motorų, neprikausomai ar tai bendzas, ar dyzelis. As pvz. nė
vienam varikliui kapitalinio nedariau, nei bendzui, nei dyzeliui (ir
tikiuosi neprireiks).

O apsisukimai dyzely ir benze vistik skirtingi. Užtenka palyginti
banalius 4 cil. motorus - tuščioj eigoj benzo dirbančio nei girdisi, nei
jaučiasi, kai dyzelis taip kalatojasi, kad vairas dreba. Aišku naujesni
dyzeliai dažnai ramiau veikia, bet kaip ir aiškina perekūpas Tomas -
tokiems dažnai 150 kkm jau riba.