Tema: Re: Vairo kolonkes remontas
Autorius: Sail
Data: 2021-03-31 09:42:41
Paaiskejo kad banali vandens pompa, o antifrizas panasus i hidraulini
nes teka per tepaluota variklio dali (tepaluota dalis nuo filtro
keitimo, ten kitaip ir but negali).

Zapadlo, pries pora metu keitem dirza, salnyka bet ne vandens pompa.
Dabar bus ka veikt per velykas, jei rasiu nusipirkti iki to laiko.

Bet dziugina kad ne vairo kolonele.