Tema: Re: Koks daviklis - kur ziureti?
Autorius: Audrius K.
Data: 2015-11-03 21:35:55
On 2015-09-09 18:25, PolErizuota Koala wrote:
> Antra vertus, MAF 170EUR pas atstova vs. 80EUR uz BOSCH ikvepia neypac...

Tik tiek skiriasi?????  Tai cia nera ka ir galvoti, eini pas atstova ir
nezaidi loterijos.

Audrius K.
P.S. Idomiau, kai subaru lamda pas boscha 50$, o originalas 400Eu, ir
tai tik per tarpininka (nes us modelis, eu netinka).  Ir is originalo
dezutes (ant kurios subaru part nr) isimi ta pati boscha su ant jo
atspaustu ne subaru, bet boscho (uz 50$) katalogo numeriu...