Tema: Re: pakaba passat b6
Autorius: Paulius
Data: 2015-05-20 08:16:22
Pas mane irgi toks stuksenantis, erzinantis garsas. Yoac per
 vaziuojant per "tarka" zvyrekeli su daug smulkiu duobeliu. Taip
 pat vakar pastebejau kad garsas yra ir vaziuojant 50kmh keleivio
 puses ratu per gatves sulinius, kurie vos vos idube.

Tas gumas kiek supratau paprasta pasikeist, atsukti reikia stabo
 straukutes ir tada pati staba, ar galima be traukuciu atsukimo?
 Kokia pas tave procedura buvo?
Ir pries keiciant nors kiek itarimo buvo ant tu gumu, t.y. kazkoks
 laisvumas tikrinant ir judinant stabila? Nes pas mane lyg ir nera
 jokio laisvuvo is pirmo zvilgsnio..

Aciu

--

----Android NewsGroup Reader----