Tema: Re: 1.9 TDI 85 kw neissisuka viena pakaitinimo zvake
Autorius: Romas
Data: 2010-01-26 21:07:08

Siaip istorija tokia: iskart kai nupirkau si passata 2 zvakes buvo blogos,
viena issisuko lengvai,
o antra- ne isvietos, aisku galima buvo is visos jegos, bet kiek zinau cia
"silpna" vieta siems varikliams.
Tai nuvariau i VW centra, ten, pamegine, jie man pasake, kad nenori
rizikuoti be mano sutikimo ir patare
palikti ja ramybeje, pries tai kankino sia zvake puse dienos. Bet kai
pasatuoklis besikurdamas spjaudosi  dumais man neramu.
Jei atvirai, nepasitikslinau, ar ji pajudejo is vietos.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4807 (20100126) __________

http://www.eset.com