Tema: Re: del zizliaus elektronikos remonto
Autorius: Ivan Petrov
Data: 2010-01-19 10:51:17
dekui uz info

pabandziau sestadieni VTG, vakar kazkiek dar pavaziavau, lygtais geriau,
klaidu neismete, bet tam reikia gal ilgiau pavaziuot
dar pasiziuresiu kokias klaidas metys

variklis 1,9 ltr, su turbina
tai isibegejant, esant apie 1800 aps., ir penktam begiui trukineja variklio
trauka

> Pirmą esu matės keliose mašinose po šalčių
> Dėl antro - VTG valyt? Koks variklis?
> Trečias - turbūt teks trečio cilindro purkštuką pasikeist

>>> 17656 - start of injection timing regulation:control deviation possible
>>> symptoms
>>> 17958 - boost pressure controle: control deviation possible symptoms