Tema: Re: norejau pasitikslint del B5 priekiniu gabaritu keitimo
Autorius: bomanz
Data: 2010-01-11 19:52:39
Dainiushas wrote:
> o gal pasukiot dar? Nebepamenu.... Bet kažkaip lengvai išsiima

Kažkodėl aš išiminėjau gabaritą lauk prieš keisdamas lemputę. Kodėl nepamenu.
Gal todėl kad taip įdomiau. Ten toks plasmasinis žiedelis yra, patrauki už jo,
ištempi spyruoklę, atkabini kabliuką ir gabaritas išsiima. Užtraukti atgal tą
žiedelį su pirštais sunku, geriau su replėmis.

Vien už laidų lemputę ištraukti tai kažin, per didelė lemputė kad ant spyruoklių
laikytųsi. Manau pasukti reikia.