Tema: Re: klausimas del turbinu
Autorius: Linelis
Data: 2010-01-06 09:58:41
cia greiciausiai reikia suprast interkulerio slangas susprogdina.
yra buve man taip :( , prie -20 , dar neikaitusiu varikliu bandziau staigiai
issokt i autostrada  .... isplese 1 slanga is fiksatoriu.
tik as nezinau ar tikrai del to isrove :) , gal susidevejimas ar dar kazkas.
faktas saltu varikliu ir saltu oru dabar atsargiau tapke spaudziu :))