Tema: Re: VW Lupo 1998-2001 + -
Autorius: vaidas100
Data: 2010-01-05 08:34:26
On 2010.01.05 00:24, giedrynas wrote:
> sveiki. papasakokit ka nors gero ir (arba) blogo apie si masiniuka.
> paieskomas miesto automobilis, kazko mintys krypsta jo pusen, gal todel kad
> turbut ekonomiskiausias, beje kalbu apie dyzeli.. kas ten jame genda ir pan.
> skaiciau, kad automatines dezes remontas baisiai brangus..
> aciu uz mintis.

draugai turi tai kiaikiasi juodai :)
jau buvo iprastinis kas savaite klausimas jiems:
"nu tai kas per shia savaite lupenoje subyrejo?" :)
bet gal kai pakeite puse mashinos tai dabar normaliai...

ash kazkada irgi zmonai buvau sugalvojes lupena nupirkt,
bet visi 100% neigiamai apie ja atsiliepe...
detaliu paieshka - kryziaus keliai...
kiek pamenu tai automatines dezes remontas >5000 Lt???
vnz chia ne ta mashina su kuria galima sutaupyt ;)

imk geriau Audi A3 TDI ;)

gali netgi ish manes... :D
kaiptik antrus metus vis ruoshiuos skelbima idet... :)
zmona vazineja su "pagerinta" A3, bet jau per maza mums mashina...
metai 97 pabaiga, bet ishvaizda kaip ~2001 S3
nikeliuoti veidrodziai
normalus zibintai
teisingi 16 coliu ratai
grazus shachmatinis salonas