Tema: Re: Q: Bora +/-
Autorius: Zah
Data: 2009-12-13 13:46:12
Nzn kas cia pas mumis lietuvoje - chipinimas ale dragint? Su betkokiu
variklio tam neskirtu lakstysi ir paberes jis, optimizuos visa variklio
darba tau kad optimalei dirbtu su automatu, yra kaiminas su 2,5TDI A6 110kw
po chipo apie 130kw, svarbu kad kuro pradejo ryti is 10 i 8,5L, as jau 18kkm
pramyniau po chipo vimotoje, 100kw ir 300Nm, vidutines 5,8L dabar Passtas B5
rida kazkur 330Kkm 1,9Tdi 81kw Universalas.

To dainiushas: pameni purkstuku klausiau, jei reikes yra kontaktu is US
300lt visi 4 nauji. Sau susidejau nuo 2,5TDI - dsla150p764, pakeliau slegi
atidarimo iki 220atm. Dabar biski zaidziu u kuro norma. Esme ta, kad buvau
ipiles uz 25lt saliarkos, praminiau mieste kazkur 40km gan neletai ir iki
elektrenu ir atgal 120+ greitis, kol elektrenuose zaidem su vagcomu
prabirbeno ko ne valanda ant laisvu :)  - <6L kazkur gaunasi ant stasio.
Dabar pilnas bakas, zesim kiek gausis km nuvaziuot.