Tema: Re: DAS AUTO problema
Autorius: Linelis
Data: 2009-12-07 16:56:40
manau kad veiksmu seka turetu buti tik tokia, o ne kitokia :
vaziuoji pas patikimesni meistra ( ar net kelis pravaziuoji ) ir klausai 
kokia veiksmu seka jie tau siulo .

negi manai kad cia sedi eGstrasesai ir jie gali diagnozuoti liga nemate tavo 
automobilio?  :)



"Tomas" <Tomas_@zebra.lt> wrote in message 
news:hfj34d$43s$1@trimpas.omnitel.net...
> Hm..
> Tai pakolkas is komentaru sprendziu kad veiksmu seka turetu buti :
>
> Patikrinti ar ner tepalo interkuleryje.
> Jei pirmas variantas nepasiteisina, keisti gumytes...  Jei pasitvirtintu 
> sita diagnoze, tai kiek kainuoja gumytes ir keitimas?
>
> "Linelis" <povilina@delfi.lt> wrote in message 
> news:hfisn4$o0t$1@trimpas.omnitel.net...
>> voztuvu gumeles
>> per jas ir sudegina
>>
>> tik aisku ne tik tuo momentu kai dumai islenda :)
>>
>>
>>
>> "Tomas" <Tomas_@zebra.lt> wrote in message 
>> news:hfi708$i50$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Sveiki,
>>>
>>> Automobilis vw passat B5 1,8 T 110 kw aftamatas.
>>> Problema : dingsta tepalai.
>>> Paprastai vazinejant nepastebeta jokiu traukos sumazejimu ar dumingumo. 
>>> Turbina tvarkinga. Bent jau taip sako turboserviso meistrai.
>>> Problema tame , kad leidziantis nuo kokio kalno ant "D" (kai ratai suka 
>>> motora) paskui paspaudus vel akseleratoriu nuruksta melsvas dumelis.
>>> Spejama butent tuo mementu ir sudega tie telapai.
>>> Siaip spaudziant dugna, sukant varikli iki "red line" jokio dumingumo. 
>>> Dumija tik tuo momentu kai po kokio kalniuko vel pradedi spaust 
>>> akseleratoriu.
>>> Analogiskai vaziuojant ijungus "N" neutralia pav. nuo kalno jokiu dumu 
>>> nera.
>>>
>>> Gal turit minciu kas gali but?
>>>
>>
>>
>
>