manau kad veiksmu seka turetu buti tik tokia, o ne kitokia : vaziuoji pas patikimesni meistra ( ar net kelis pravaziuoji ) ir klausai kokia veiksmu seka jie tau siulo . negi manai kad cia sedi eGstrasesai ir jie gali diagnozuoti liga nemate tavo automobilio? :) "Tomas" <Tomas_@zebra.lt> wrote in message news:hfj34d$43s$1@trimpas.omnitel.net... > Hm.. > Tai pakolkas is komentaru sprendziu kad veiksmu seka turetu buti : > > Patikrinti ar ner tepalo interkuleryje. > Jei pirmas variantas nepasiteisina, keisti gumytes... Jei pasitvirtintu > sita diagnoze, tai kiek kainuoja gumytes ir keitimas? > > "Linelis" <povilina@delfi.lt> wrote in message > news:hfisn4$o0t$1@trimpas.omnitel.net... >> voztuvu gumeles >> per jas ir sudegina >> >> tik aisku ne tik tuo momentu kai dumai islenda :) >> >> >> >> "Tomas" <Tomas_@zebra.lt> wrote in message >> news:hfi708$i50$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki, >>> >>> Automobilis vw passat B5 1,8 T 110 kw aftamatas. >>> Problema : dingsta tepalai. >>> Paprastai vazinejant nepastebeta jokiu traukos sumazejimu ar dumingumo. >>> Turbina tvarkinga. Bent jau taip sako turboserviso meistrai. >>> Problema tame , kad leidziantis nuo kokio kalno ant "D" (kai ratai suka >>> motora) paskui paspaudus vel akseleratoriu nuruksta melsvas dumelis. >>> Spejama butent tuo mementu ir sudega tie telapai. >>> Siaip spaudziant dugna, sukant varikli iki "red line" jokio dumingumo. >>> Dumija tik tuo momentu kai po kokio kalniuko vel pradedi spaust >>> akseleratoriu. >>> Analogiskai vaziuojant ijungus "N" neutralia pav. nuo kalno jokiu dumu >>> nera. >>> >>> Gal turit minciu kas gali but? >>> >> >> > >