Tema: Re: Q:Passato stabdziai.
Autorius: viskas.bus.gerai
Data: 2009-11-28 19:39:08
Cia su vienu kalbejau, tai sako kad gal kaladeles blogai istaciau, sako reikejo
jas turbut apsmirgeliuoti, dar ir dazus nugramdyt ten kazkuriose vietose. Bet kad
lyg man normaliai isistate. Tik nesuprantu kaip jos paskui po stabdymo nuo disko
atsipalaiduoja, tos spyruokles (nu usiukai) jas atmeta ar kaip?
Tikiuosi neperkaitinau, bet sustojus karstos buvo apspjovus net cirskejo, ir
kvapelis sklido nekoks.