Tema: Re: passat dalys
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-10-08 10:30:35
granata traška? Šiaip tai manau reiktų paieškot laužyne geros
originalios..... labai nekokia pastarųjų metų patirtis su
parduotuvinėmis.....
Kas yra bumeranginės įvorės - nežinau :)
Tiesus šarnyras - rimta, tik turbūt keist jau abu reiktu, nes greičiausiai
ir kitas bus nelabai, man kažkada  kainavo ~200Lt/vnt. Kitu šarnyrus irgi
peržiūrėt reiktų, ar ne "ant ribos".
granatos guma huinia, 30Lt
Galinius sailentus greičiausiai irgi reiktų keist abu, kad mašina "šluba"
nebūtų. Brangūs, su visokiom nuolaidom etc mokėjau po 170Lt už vieną. Taip
pat į galinius amortizatorius vertėtų atkreipt dėmesį - jei nusibaigę,
sailentų keitimas - pinigai į balą.
Stabdžių diskus kalades rekomenduoju ATE, manau komplektas turėtų kainuot
iki 300Lt

Darbo šiaip nemažai, vien viršutinių šarnyrų varžtų atsukimas ką reiškia - o
reikia, jei nori kaip žmogus prieit prie granatų :).