Tema: Re: Passat b5+ groteles
Autorius: Edmundas
Data: 2009-09-26 00:09:37
Dar klausimas del groteliu.. pas mane groteles yra su skylem virsuje i oro
filtra, o uzsakius naujas is paslaugos jos yra be tu skyliu ir uzsidengs
kaip suprantu oro paemimas (bet tuo paciu nelieka tikimybes kad vanduo
papuls).. tai jie aiskina kad buvo padarytas pakeitimas veliau ir tokiu jau
kur pas mane nebegamina... tai ar deti tas groteles be tu skyliu ir nesukti
galvos ar dar ieskoti slieku?