Tema: Re: Q: tepalo keitimo intervalai
Autorius: bomanz
Data: 2009-08-20 17:51:34
Šiaip tai kokybišką tepalą dažniausiai keisti reikia ne todėl,
kad skystėja. Varikliui dirbant į tepalą patenka vandens
kondensatas iš išmetamųjų dujų. Po to vandenyje ištirpsta azoto
oksidai. Taip gaunasi azoto rūgštis, kuri ėda variklio metalą.
Keista, bet tai viena iš svarbiausių priežasčių, kodėl tepalą
tenka keisti :(

Daugiausia kondensato susidaro kol variklis šaltas. Todėl kuo
daugiau važinėjama šaltu varikliu, tuo dažniau reikia keisti.

Kažkur internete klaidžioja istorija apie pervežimų kompaniją,
kuri alyvą keisdavo ne pagal kilometrus, o tada kai alyvos
kokybė tapdavo nepatenkinama. Variklius kompanijoj užvesdavo tik
kartą per dieną- iš ryto. Alyvą keisdavo kažkur kas 50,000km.

Susipilk Neste 5W50. Gal pravažiuosi 15000km?