Šiaip tai kokybišką tepalą dažniausiai keisti reikia ne todėl, kad skystėja. Varikliui dirbant į tepalą patenka vandens kondensatas iš išmetamųjų dujų. Po to vandenyje ištirpsta azoto oksidai. Taip gaunasi azoto rūgštis, kuri ėda variklio metalą. Keista, bet tai viena iš svarbiausių priežasčių, kodėl tepalą tenka keisti :( Daugiausia kondensato susidaro kol variklis šaltas. Todėl kuo daugiau važinėjama šaltu varikliu, tuo dažniau reikia keisti. Kažkur internete klaidžioja istorija apie pervežimų kompaniją, kuri alyvą keisdavo ne pagal kilometrus, o tada kai alyvos kokybė tapdavo nepatenkinama. Variklius kompanijoj užvesdavo tik kartą per dieną- iš ryto. Alyvą keisdavo kažkur kas 50,000km. Susipilk Neste 5W50. Gal pravažiuosi 15000km? rokiss wrote: > As tai galiu pasakyt, kad nuvaziuota rida priklauso dar ir nuo > gamintojo! Siap visa laika pildavau Shell 10w40. (mano senukas- 92 > passat, 1.9TD) Orentacija - apie 7-8kkm, daugiau neapsimoka drozt > varikli , nes klampumas tampa ne tas(suskysteja ir pradeda ryt tepala. > TAigi suprasteja ir tepimas). Kazkada ,pabandziau Agip 10w40, tai > maxsimumas buvo 5kkm :D. Daugiau vaziuot buvo gaila variklio. Dabar , > pabandymui , supyliau ELF'a 10W40. Paziuresiu kiek bus galima prasukt km > (turiu galvoje, kad protingai, nes kaip kas sake: galima ir 50kkm galbut > nuvaziuot ar dar daugiau :D). , tikiuosi bent apie 10kkm prasukti :( . >