Tema: Re: Vandens lempa mirga
Autorius: rokiss
Data: 2009-08-19 23:18:55
 Tos lemputes daviklis, prie bakelio(gal tiksliau bakelyje) kur pili
ausinimo skysti.  Man golfe budavo taip, net rodyke pakildavo daug , lyg
butu uzkaites variklis :D. Pasirodo laidai fyskeje nusilankste ir nuo
dregmes trumpindavosi. Nupjoviau laidus, pakeiciau visa fyske ir problema
baigesi. Ir nekaito :D ir nemirksejo. Tiesa, man budavo retsykiais ,
pagrinde kai dregni orai.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4349 (20090819) __________

http://www.eset.com