Tema: Re: alyvos pasirinkimas
Autorius: RaR
Data: 2009-08-14 12:40:21
Jau davė nuorodą. Aš tik norėčiau pasidalinti įspūdžiais dėl dviejų (ar
trijų) alyvų. Anksčiau į auto buvo pilta Castrol ir keletą kartų Elf
sintetiniai SAE 5W-40. Dabar užpilta tokių pat parametrų KroonOil iš Dagrio
(tikrai iš bačkos su "emperol" pylė), tai jis vizualiai žymiai tirštesnis,
daug panašesnis į pusiau sintetinį. Nesakau, kad jis kuo nors blogiau, bet
tas tirštumas labai krenta į akis.